.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ثبت نام کاردانی دانشگاه‌ علمی‌کاربردی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان گفت: ثبت‎نام دوره‎های «کاردانی فنی» و «کاردانی حرفه‎ای» دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۲ مرداد آغاز شده و پایان ثبت‎نام ۲۹ مرداد جاری خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمد برزعلی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در رشته‎های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‎ای دانشگاه جامع علمی کاربردی می‎توانند با مراجعه به سایت سنجش www.sanjesh.org مبادرت به ثبت‎نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‎نام از متقاضیان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‎شود، تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام رشته‎های کاردانی ۱۵۰ هزار ریال است.

راهیابی ۱۳ نفر از دانشگاه علمی کاربردی گلستان به مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان بر لزوم تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآفرین و متخصص تاکید کرد و افزود: دانشگاه علمی کاربردی متناسب با فضای کسب و کار اقدام به آموزش‎های علمی، کاربردی و مهارتی می‎کند.

برزعلی رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی را کیفی‎سازی آموزش عالی، توجه به برنامه تحولی و آموزش مهارتی داناست و گفت: اکثر فارغ‎التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی وارد بازار کار می‎شوند.

وی در خصوص نتایج یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان گفت: بیش از ۴۷۰ نفر از دانشجویان و مدرسان این دانشگاه در جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند و در نهایت ۱۳ نفر از آنها موفق شدند به مرحله ملی راه پیداکنند.

مرحله نهایی نیمه دوم مهرماه در قم برگزار می‎شود

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان بیان داشت: ۹ نفر از دانشجویان و یک نفر از مدرسان در بخش کتبی و سه نفر در بخش شفاهی به مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت راه پیدا کردند.

برزعلی گفت: در بخش کتبی حبیب علیزاده، مهدی نوروزی، هادی سارلی، زینت شیخ، آسیه ملک‎احمدی‎مرزنکلاته، الناز عرب، فرشته کیخا، سیده فاطمه عزیزی، معصومه شهبازی‎اردهائی از دانشجویانی بودند که به مرحله ملی راه یافتند و سعیده علمشاهی نیز در بخش مدرسین به این موفقیت دست یافت.

وی با اعلام برندگان بخش شفاهی جشنواره قرآن و عترت ابراز داشت: حامد روشنی و اکرم منصوری‎رضی به ترتیب در بخش حفظ کل قرآن کریم و در بخش ترتیل به عنوان دانشجویان برگزیده در این جشنواره انتخاب شدند و شاه‎محمد امیری مدرس دانشگاه علمی کاربردی نیز در بخش حفظ پنج جزء به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با اشاره به اینکه مرحله ملی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت نیمه دوم مهرماه جاری در قم برگزار می‎شود، گفت: رقابت بین دانشجویان و مدرسان در جشنواره بسیار خوب بود و امیدواریم برگزیدگان استانی جشنواره، در مرحله ملی نیز حائز رتبه‎های برتر شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.624 seconds.